joi, 15 noiembrie 2012

Tort bavarez in 3 culori Dukan

Ingrediente:

BLAT
...

80 gr. faina de tarate de ovaz
10 lg indulcitor
3 oua
20 gr. cacao
1 lgt praf de copt
esenta la alegere
apa, esenta si indulcitor pentru sirop

CREMA MOCCA

200 ml. lapte
10 lg. indulcitor **
3 galbenusuri
2 lgt. cafea solubila
250 gr. branza de vaci*
3 foi gelatina
1 lgt amidon
esenta cafea

CREMA ALBA

200 ml. lapte
10 lg. indulcitor**
3 galbenusuri
250 gr. branza de vaci*
1 lgt. qmidon
3 foi gelatina
suc de la o portocala
esenta portocala

SPUMA NEAGRA DE CIOCOLATA

3 albusuri
3 foi gelatina
2 - 3 lgt. cacao
250 gr. branza de vaci*
10 lg. indulcitor**

* eu am folosit Lacteea sau Erchman - sunt mai cremoase, iar cremele ies fine
** indulcitor puneti dupa gust


GLAZURA

lapte praf
indulcitor
cacao
lapte

Executie:

BLAT

Se incinge cuptorul la 180 gr. Se separa ouale, se bat galbenusurile cu indulcitorul, se inglobeaza faina amestecata cu praf de copt si cacao, apoi se adauga esenta si albusurile batute spuma. Se toarna compozitia intr-o forma rotunda, de preferat din aceea de tort la care se detaseaza marginea si se coace 10 min. Siropul se prepara din 30 ml apa cu indulcitor si esenta. Dupa ce s-a copt blatul se lasa la racit si se insiropeaza.

CREMA MOCCA

Se inmoaie gelatina in apa rece, se bat galbenusurile cu indulcitorul pana se albesc, se adauga amidonul dizolvat in putin lapte rece, se inglobeaza laptele caldut. Se pune la foc moale si se amesteca pana se ingroasa. Se adauga cafeaua, esenta, se adauga apoi gelatina si se amesteca bine. Se lasa sa se raceasca, apoi se adauga branza. Se toarna peste blat si se da la frigider aprox. 2 ore.

CREMA ALBA

Se prepara ca si crema mocca. Se scoate tortul de la frigider, se toarna crema alba si se baga iar pentru 2 ore.

SPUMA NEAGRA DE CIOCOLATA

Se inmoaie ghelatina. Se bat albusurile spuma tare, se adauga indulcitorul, branza de vaci. Gelatina se incalzeste un pic pe aragaz pana se dizolva apoi se pune in spuma, se adauga cacaua, se toarna peste tort si se baga la frigider pentru 2 ore.

GlAZURA

Eu am facut- o ochiometric:
3 lg. lapte praf o lingurita cacao indulcitor dupa gust. A adaugat putin cate putin lapte atat cat sa iasa o crema mai grosuta dar lighida. Am pus-o peste tort. Normal ca nu mi-a ajuns asa ca am mai facut o portie dar de data asta nu am mai pus cacao.

Un comentariu:

  1. Buna ziua!

    Ai cerut voie sa postezi reteta asta pe blogul tau? stii foarte bine ca nu iti apartine! te-as ruga frumos sa mentionezi de unde o ai sau sa o stergi. Pozele de asemnea nu iti apartin asa ca te rog stergele!

    RăspundețiȘtergere