joi, 15 noiembrie 2012

Tarta cu ciocolata Dukan

BLAT

6 linguri faina tarate de ovaz
1 linguri amidon
2 oua
2 linguri branza 0% grasime
2-3 linguri indulcitor
esenta de vanilie

Umplutura

4 linguri de cacao
4 oua
2 linguri amidon
1 lingurita esenta rom
2 linguri branza 0% grasime
3/4 iaurt mare 0% grasime
5 lg. indulcitor sau dupa preferinta

Preparare

Se preincalzeste cuptorul la temp maxima (240 gr.)al meu a re max la 220. Intr-un vas se amesteca ingredientele pentru blat. S e toarna aluatul intr-o tava. Mie mi-a iesit mai grosut asa ca am putut sa il urc pe pereti.. se coace cam 10 min astfel incat aluatul sa fie precopt.

Pentru umplutura se amesteca toate ingredientele energic
(incercati cu mixerul Razz), se scoate fundul de tarta (asa cum il denumeste Dukan), se toarna umplutura si se reda la cuptor. se coace timp de 10 min la aceeasi temp. Eu am tinut-o la cuptor cam 20-25 min de teama sa nu ramana cruda.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu