joi, 15 noiembrie 2012

RULADA APERITIV DUKAN
RETETA:
Pentru blat:ce credeati...tofu bineinteles :))...deci se bate un ou , se adauga 2 linguri tarate macinate , 200 tofu ras , condimente dupa gus..eu nu am pus sare ca am pus tofu sarat.Se amesteca bine cu mixerul a.i. sa devina o pasta , se intinde o pe o foaie de copt in forma de dreptunchi si se da la cuptor 170 g pt cam 20 min...pana ramane inca aluatul maleabil!Se scoate din ...
cuptor si se ruleaza in prosop de bucatarie pana se foloseste!
UMPLUTURA:asta se face dupa gus...eu am amestecat 250 g branza cu 1/2 rosie data prin blander , patrunjel si condimente ...am adaugat ardei rosu taiat cubulete in aceasta crema!Am uns rulada cu aceasta crema , am pus cate un rand de pastrama de vita , am mai pus un strat de crema , am rulat si am dat la rece!
Apoi se taia feli se pun feliile pe hartie copt in tava , se ung cu ou si se dau la cuptor la 200 g pt cam 12-15 min.....simplu si de efect !
A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu