joi, 15 noiembrie 2012

Ciocolata de casa Keto

  1. Un avocado bine copt                                                   
  2. 50 g caju crud
  3. nuca de cocos
  4. cacao
  5. indulcitor natural (eu am folosit stevia, se mai poate cu sirop de agave/miere, in principiu indulcitori naturali lichizi, nu pudra sau cristale)
Am macinat nucile caju la robot pana sa arate precum… laptele praf :D Am adaugat fulgii de cocos si apoi cacaoa.

Si daca ne amintim cum se proceda in cazul ciocolatei de casa, urmeaza sa amestecam partea uscata (traditional, compusa din lapte praf si cacao, acum, din caju macinat, nuca de cocos si cacao) cu sursa de grasime, care in cazul de fata e consituita de avocado si nu de unt. Tot acum punem si indulcitorul. Se omogenizeaza. Nu am mentionat cantitatea de fulgi de cocos intrucat tot acum va veti da seama daca mai este nevoie sa adaugati. Eu am mai avut nevoie, pana cand compozitia a devenit suficient de tare, insa nu pietroi. Cam ca o plastilina incalzita in palme. Am format batoane cu ajutorul hartiutelor de copt si-am dat la congelator.

Acum, cand mi-e pofta, fug in congelator si iau de rontai cate-un baton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu